Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Aktualności

Bełchatów, dnia 24 lipca 2014 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

„Termomodernizacja budynków bazy PKS w Bełchatowie – Etap I”

Numer ogłoszenia w BZP: 248818 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014

1) NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bełchatowie Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 2, 97-400 Bełchatów, tel. 44 633 37 08, faks: 44 633 46 55.
2) TRYB ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
3) ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SIWZ
www.pks.belchatow.pl
4) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.1) Nazwa zamówienia: „Termomodernizacja budynków bazy PKS w Bełchatowie – etap I”
4.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
4.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Część I:
Docieplenie stropodachu – płyta warstwowa z okładzinami z papy EPS 100-038, materiał izolacyjny o grubości 12 cm o współczynniku przewodzenia ciepła, co najmniej lambda = 0,038 W/mk – powierzchnia 1100 m2
Część II:
- Wymiana węzła cieplnego – projekt i wykonanie
- Wymiana 40 szt. grzejników
Część III:
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Stacji Obsługi – powierzchnia otworów okiennych ok. 100 m2 (U≤1,3 W/m²K), wraz z robotami wykończeniowymi.
Część IV:
-  Wymiana bram i drzwi zewnętrznych o następujących wymiarach:
Bramy:
4,10 m x 3,8 m – 1 szt.
3,75 m x 4,10 m – 1 szt.
3,75 m x 4,00 m – 1 szt.
3,75 m x 4,15 m – 5 szt.
2,65 m x 3,05 m – 1 szt.
Drzwi zewnętrzne:
0,98 m x 2,19 m - 1 szt.
wraz z robotami wykończeniowymi.

5) CZY PRZEWIDUJE SIĘ MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻENIA OFERT WARIANTOWYCH: nie.

6) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2014 R.

7) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się, iż spełniają warunki podmiotowe dotyczące:

       1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności;

            Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że jest uprawniony do występowania w obrocie i prowadzi działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem na podstawie odpowiedniego zezwolenia oraz jeżeli oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w niniejszym zamówieniu posiadają wymagane uprawniania.

 2)  posiadania wiedzy i doświadczenia;

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Wykonawca obowiązany jest załączyć do wykazu dokumenty wystawione przez wymienionych w wykazie odbiorców, potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. Zamawiający dokona oceny w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2

4)             znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. Zamawiający dokona oceny w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2

5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków.
Zamawiający dokona oceny w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  – załącznik nr 3

7.2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

7.3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, zawartymi w SIWZ oraz w załączniku nr 1 do SIWZ.

7.4. Dokonanie oceny spełnienia warunków przez wykonawcę odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale 5 SIWZ, zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”

7.5. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo który złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwo, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.

7.6. Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą. 

8) INFORMACJE NA TEMAT WADIUM

8.1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu zgodnie z art. 45 ust. 1 Pzp jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie:

Część I: 1 800 zł

Część II: 2 700 zł

Część III: 1 400 zł

Część IV: 2 850 zł

8.2. Wadium winno obejmować cały okres zawiązania z ofertą.

8.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp

       a) pieniądzu,

 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c) gwarancjach bankowych,

d) gwarancjach ubezpieczeniowych,

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)

8.4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego.

8.5. Wadium należy wpłacić przed upływem składania ofert na rachunek bankowy o nr 45 1440 1257 0000 0000 0199 2112. Do oferty należy załączyć potwierdzenie wniesienia wadium. Wpłacone przez Wykonawcę wadium, w razie wyboru jego oferty pozostaje na koncie Zamawiającego i zostaje zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

8.6. Pozostałe formy wadium (gwarancje i poręczenia) powinny być złożone wraz z ofertą.

8.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4 a Pzp.

8.8.  Wykonawcy, którego oferta został wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.

8.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

8.10. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu.

8.11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

8.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana:

a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,

        b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

9) KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

Najniższa cena.

10) MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (97-400 Bełchatów, ul. Przemysłowa 2), w Sekretariacie  do dnia 14 sierpnia 2014 r.  do godz. 10.00

11) TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

11.1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni.

11.2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11.3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

12) INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej

13) INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW

Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

14) INFORMACJA O PRZEPROWADZENIU AUKCJI  ELEKTRONICZNEJ

Nie przewiduje się przeprowadzenia aukcji elektronicznej

15) INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH

Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.


Bełchatów, dnia 14 lipca 2014 r.

PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W BEŁCHATOWIE SP. Z O. O.

Zapraszamy do składania ofert na opracowanie koncepcji zagospodarowania nieruchomości oznaczonej częściami działek nr: 253/18, 253/24, 253/29, 253/43 o łącznej powierzchni ok. 0,45 ha zlokalizowanej w pobliżu szpitala w Bełchatowie z przeznaczeniem na potrzeby transportu publicznego osobowego, w tym na:

- przystanek dla autobusów, min. 2 stanowiska, wraz z miejscem oczekiwania dla pasażerów

- stanowiska postojowe dla autobusów, busów oraz parking dla samochodów osobowych.

wraz z projektem i wykonaniem inwestycji.

Mapki z dokładnym zakresem nieruchomości można uzyskać w Sekretariacie PKS w Bełchatowie.

Prosimy o składanie ofert do dnia 28 lipca 2014 r. do godz. 1200 w Sekretariacie PKS w Bełchatowie, osobiście, pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@pks.belchatow.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Przedsiębiorswo Komunikacji Samochodowej w Bełchatowie Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 2, 97-400 Bełchatów.

Zapraszamy!